четвртак, 1. септембар 2011.

Snovi (30.07.2011.)


Pretežno sam insomničar. Naučno je dokazano da su insomničari ljudi koji koriste svoj mozak više nego prosečni, i zbog pojačanih akcionih potencijala i pojačanog lučenja neurotransmitera, ne mogu da zaspe.
Nemam problem sa svojom insomnijom, osim što sam tim noćima i danima u potpunom magnovenju i ne znam kud udaram.
Imam problem sa snovima.
Redovno sanjam neke užase.
Tip Jovaninih snova broj jedan: Apokalipse. Najdominantniji tip snova. Jedan od takvih me je potpuno istraumirao, gde sam ja-žena vojnik koja kreće u misiju spasavanja svog ljubavnika (mog realnog ljubavnika iz života) dok svuda oko mene padaju užarene kugle sa neba i tope sve što zakače. Još uvek mi je u glavi slika zgrade na koju je pala vatrena kugla i istopila je i ona se sliva niz stepenice. Drugi se dešavao na nekoj žurci na nekoj ogromnoj terasi, i ja pušeći ksnu ugledam tamni vertikalni oblak koji se približava i guta sve pred sobom. I niko ga ne vidi osim mene, i svi misle da sam flipnula od duvanja.U snu sam udahnula vazduh jako i sačekala da me proždere, ali umesto toga, odmah sam se probudila.
Tip Jovaninih snova broj dva: Zombiji. Sanjam klasične horor filmove, koji se uglavnom dešavaju u Kotežu, ili u tržnom centru ’Sinteza’ u 29om. Trčim kroz horde i otkidam im glave puškama, mačetama, čekićima, ponekad i zubima.
Tip Jovaninih snova broj tri: Nedostatci iz realnosti. Oni me najviše traumiraju, zato što kad se probudim, poželim da se ubijem, jer se to zaista nije desilo. Ili, postoje noćne more i ovog tipa sna, kada osetim olakšanje posle budjenja, zato što se on ipak nije smuvao sa tamo nekom pa me zato kulira J.
I na kraju tip četiri Jovaninih snova:preslišavanje za ispite i padanje istih. Redovno noć pred ispit sanjam ispitna pitanja, preslišavam se i sanjam da izvlačim nepostojeće pitanje i rokam ispit.

Zato biram ipak insomniu. A vi? Šta ste vi sanjali sinoć?