понедељак, 3. септембар 2012.

Poslednji tekst o tebi

Neću da patim
ni u jednom momentu neću da
budem tužna
obećala sam sebi
ne zaslužuješ.

Neću da lomim diskove
ne skidam sa zida postere
ne menjam boju kose
niti mesta po kojima se krećem

Hoću da ti se svaki put
stegne želudac
i hoću da svaki put
kada me vidiš
progutaš knedlu
hoću da ti ubrzavam puls
Hoću da te svaki put podsetim
da život može da bude nešto drugo

Večno ćeš biti nesrećan
jer znaš da sam vila
i da ispunjavam želje
iz najmračnijeg ćoška tvog uma
i znaš da je vožnja sa mnom
rolerkoster 200 na sat

Uvek se sve svede na kliše
ti ostaješ ušuškan
ja i dalje divljam
Ti se ložiš na klinke
koje su po difoltu retardirane
ja odlazim

Ovaj put nećeš uživati
u pogledu na moje noge

Proganjacu te u snovima
proganjacu te na žurkama
biću tu uvek i svuda
i nemam nameru da se sklanjam

Ostavljam te ne samog
ali usamljenog
da nastaviš da uništavaš svoj život
zauvek ćeš biti nesrećan
Ostavljam te samog i ne skidam ti kletvu
sa kurca
Pa me se seti svaki put
kada ne ide i kada se ne diže.

Pičko.