четвртак, 20. септембар 2012.

PMF (prirodno-matematički -fuckUp)

Bili smo klinci
pravili smo palačinke
pod neonskim svetlima
Jedino je bilo bitno
ko je više esida zgutao
ili ko je više lajni povukao
budućnost je bila tako daleka

Rokali smo rivotrile
i pričali o smrti
na terasi PMF-a

Bilo je bitno dati uslov
za drugu
kraj je bio daleko
van dometa

Čitali smo knjige
ja sam se zaljubljivala u pisce
Gledali smo treš filmove
b produkcije
dok sam se sekla na glumce
Svi ste slušali trens
ja sam se ložila na pank muzičare

I dalje se ložim...
I dalje imam iskrzan lak
na noktima
i ostatke istog
na zubima

Ne radimo hemiju
ali hemijski fakultet
i dalje miriše na našu
obnovljenu godinu

Serije su zamenile filmove
neke nove knjige su zamenile one knjige
Nismo više klinci
drugačije kapiramo stvari
PMF miriše na etar
bele mantile
i klinačku nesigurnost