недеља, 24. јун 2012.

Reči na zidu


Tanka sam
ali teška
laka sam samo kada sam pijana
alkohol je takav kliše u mom slučaju
ruši sve barijere
prekraja granice
zaboravim zašto mrzim
i samo igram i smejem se

Mnogo se derem
na sred ulice
preko telefona
toliko da mi vibrira
slušalica u rukama
A onda moram u šoping
da bi jednu tenziju
zamenila drugom

I ne znam drugi način
da kažem kada mi nešto fali
kada me nešto smara
kada u nešto ne verujem
i kada pišem knjigu u svojoj glavi
čiji je kraj da mi sasvim sigurno
lomiš srce na milion delova
možda napišem pesmu

Zar ti?
Ne kukam
I nisam patetična
Preživljavaću te kao i sve ostale

Znaš zašto mi nedostaješ?
Ne zato što sam navikla na tebe
Navukla sam se na tebe
I dalje mi izazivaš
Leptiriće
Svaki put.
Navukla sam se na sreću
Na leto, avgust i sunce
Leto avgust i sunce koji su trajali
Gotovo godinu dana

I najgore je što znam
Koliko sam fantastična
Koliko sam smešna
Trapava
Sumanuta
I sa najsmešnijim idejama na svetu
I kada ti kažem
’drago mi je što zabavljam’
Zaista tako mislim

Nisam nesigurna
Nisam iskompleksirana
Sigurnija sam u sebe više nego ikad
Ali osetim šrafciger u stomaku
Dok igram, dok se smejem
Ne mogu da zaboravim da mrzim
To što neko ima ono što najviše želim
I to ne ume ili neće da ceni.