среда, 23. мај 2012.

Ko sam ja?


Foo Fightersi
I nisam baš neki njihov fan
Ali mi prijaju na kišni dan
Isto kao i Kraljice kamenog doba

I mogu samo da gledam
U te spotove što se vrte na
Mtv top 10 listi
A čeka me biohemija
Čeka me molekularna biologija organskih sistema
Čeka me nedovršeni roman
I svi propali planovi ovog sveta

I svi će da ostanu tamo
Do prve sledeće insomnije
Kada pada kiša i svi spavaju
A ja zevam
U plafon
U komp
U javorov list čija senka me plaši
Jel se sećaš kada smo ga našli
Bilo je proleće u septembru
I to je bio najveći javorov list na svetu
A sad moramo u Beč po vizu za Kanadu

Slušaš udarce kiše po haubi
Kao onda u oktobru
Kada ti se kiša sliva niz obraze
Moje starke iznutra prljaju prozore
Parking u Cvijićevoj
I svi uzaludni razgovori
Iz kojih samo postoji jedan zaključak
’nisi dovoljno dobra’.

Ko sam ja?