среда, 18. април 2012.

Preko trnja

Volela bih da ovaj put zaista napišem kritku  nečega što se dešavalo prošle nedelje.
Ali ne mogu. Opet. Meni je prošla nedelja protrčala i nestala u izmaglici alkohola, duvana, mnogo bliceva i još više poezije.
Osećam se kao onaj mentol u High Fidelity kada kaže 'da li počeo da slušam pop muziku jer sam postao mizeran, ili sam postao mizeran jer sam počeo da slušam pop muziku'. Isto je sa mojom poezijom. Ne znam da li me vadi iz govana taj talenat pražnjenja na listu hartije ili me još vuče dublje. Mislim, svakako da nije bilo sranja, ne bi bilo materijala za pisanje. Jebote, ladno sam se uklopila u onaj kliše 'stvaranje umetnosti nikada ne proizilazi iz sreće'.

Ne znam da li sam zakasnila sa svojim javnim pojavljivanjima. Mislim možda i nisam. Možda da sam otkrila svetu svoje sposobnosti pre pet godina, istrošila bih se prebrzo i prerano. Ovako sa 25 je baš možda pravo vreme. Ono kao, mogu sama o svemu da odlučujem i da snosim odgovornost. A i izludela sam se ko mentol, treba jebiga i iskustva za te umetničke zajebancije. Preko trnja....

I tako. Prošle nedelje smo imali tu promociju. Ali sam ja imala i ta dva performansa sa Frankom Bušićem iz Splita. Ta dva performansa su me u stvari trgla. I dosta mi pomogla pri opuštanju u javnosti. Barba, hvala ti. Milion linoladastih poljubaca ti šaljem.

Malo se raspadam od umora, jer tu je i zajebancija na faksu. Malo se i emotivno raspadam jer prvi put u životu umirem od straha.
Ali biće sve okej ;)