уторак, 27. март 2012.

Sklonište

Večeras su se voleli Jupiter i Venera.
Gledali smo to zajedno.
Ali preko telefona.
Potsetilo me je na ono jednom
kada si se parkirao ispred moje zgrade
i zvao me
A ja sam izašla na prozor.
Bila je zima
ali nije bilo hladno.

Muči me insomnia
Izašao mi je osip po šakama
Stres

I vrtim se
prvo mi je hladno
pa se uvaljam u jorgan
kao palačinka

Onda mi je vruće, pa se
otkrijem
i otvorim prozor.

Pa je hladno
A i malo se plašim
da me neko čudovište ne
uhvati za otkriveno stopalo

Da bi skrenula misli sa čudovišta
koje mi živi ispod kreveta
počinjem da razmišljam
o tome šta ću da obučem
za Wilhelm Scream

A znam šta mi u stvari fali

Ono kada 'udjem' u tebe
i tvoje telo mi postane sklonište
Ušuškam se
i samo mi viri pegav nos
da mogu da dišem
I nije mi ni hladno
ni vruće
i ne razmišljam o čudovištu ispod kreveta

A ti si mi ljuštura
i Zemlja prestaje da rotira
a ja sam na sigurnom