среда, 10. јул 2013.

Neizdrž

Pokušavam da čitam Bukovskog
Znaš onu zbirku priča
I ne ide
Baca me u depresiju
Osećam se gore nego on
A niti pijem, niti idem na konjske trke
Jedino u čemu smo slični
Je to što ležimo razgaćeni u krevetu
I mislimo o tome kako život nije fer

Pokušam da gledam film
A ne znam koji
Pa bih čak i otišla na Čuburu
Da gledam Dobar, loš zao
Ali ko još gleda vesterne
....i to na Čuburi

A ne mogu ni serije da gledam
Jer se osećam kao da te lažem
Ili kao da varam u kartama
Jer imamo listu
Onu zajedničku

Pa onda obučem pidzamu
I skinem je
Vežem kosu
Žuljaju me šnale

Pa opet Bukovski
I još jedna kafa
A znaš da ne mogu
Više od dve dnevno
A onda bih cigaru
A ti nisi ni jednu jedinu gomilicu
Duvana ostavio u dnevnoj sobi

Jedem keks
Okrugli onaj
I pijem sok direktno
Iz tetrapaka
Refrešujem instagram
I fejsbuk
Svaki minut

Završavam priču
'Veliki pesnik'
hvata me panika
stiže mi porukica
i baš kad hoću da kopiram
ovu pesmu na blog
otvara mi stranicu
i vidim

....prijavljena sam na tvoj nalog