четвртак, 15. мај 2014.

Prvih milion godina


Imam 12 godina
repiće na vrh glave
i malu kosicu koja
se znoji po čelu
Volim da ukrštam oči
i ne plašim se da 'će mi ostati tako'
Volim Diznija i dečije pesmice
igram se sama sa sobom

Imam 127 godina
upoznala sam neke velike ljude
i neke patuljke od ličnosti
bez kojih ne bih bila ja
Moj organizam je uneo otrova
koliko vaš neće za pet života
nemam novca
ali imam iskstva
i dalje ne mogu da se naviknem
na kišni dan

Imam 27 godina
još dva meseca
imam diplomu fakulteta
U desnom dzepu nosim pero
u levom nosim četkice za slikanje
Prsten na domaliću
i ljubav svog života
Bije me glas
da imam dobar glas
ali da ne znam da pevam
Znam da igram
i sve se manje šminkam

Imam milion godina
ponekad sam prazna
a ponekad hoću da eksplodiram
vrlo često implodiram
nemam fejsbuk
Naučila sam za ovih prvih milion godina
da najviše me vidite
kada sam nevidljiva