среда, 14. новембар 2012.

Hajde da pričamo o diskriminaciji


Mogu da napišem
najbolju pesmu na svetu
da dobijem aplauz
i po neki krik
Mogu zbog iste
da me proteraju
sa najpopularnijeg sajta
bundola
jer sam drska
i mnogo volim da
naglašavam reč kurac
Može da mi iskompleksirana
jadnica
daje savete da treba više da čitam
dok ja satirem knjige
za koje ona nije ni čula
Ili da mi kaže da izadjem napolje
i napišem pesmu o Suncu
a ja ću namerno i sledeću pesmu
da posvetim kurcu

Onda ćemo da izadjemo
u dorćolsku kafanu
i sabijemo 10 tura
svačega
i kratkog i dugačkog
kako samo poete umeju
recitovaćemo stihove
kojima uzdižemo svoje muze
uvlačićemo se jedni drugima
u dupe dok pijani poetski
jezici potpuno ne otupe

a kada sidjem sa pozornice
svi vi znate
a ja to najbolje znam
da nikome od vas ne pripadam
i vaše uslove za druženje ne prihvatam
zato nikada neću moći
da dobijem najveći aplauz
i pobedim na ovom takmičenju.